Sangriamilen med Martina Haag

 
Martina höll ett peppande föredrag och fick med sig ett 40-tal personer att springa milen. De flesta gjorde det för första gången i sitt liv och vissa hade bara sprungit 3 km tidigare som längst i sitt liv!
 
Martina sa, "Häng med mig och spring, jag kan baxa runt vem som helst!"

Innan start drog Martina några förhållningsregler;
 
"Det skall gå så jäääävla långsamt att folk skall häpna!"
"Ingen får springa om mig förrän den sista kilometern!"
 
 
 
 
 
Grymma tjejer!!! ...och vet ni vad?...alla startande fullföljde loppet!...och nej, jag var inte med.
 
 
 

Kommentarer:

1 Cina:

Det hade passat mig!

Svar: Vi får köra en variant här hemma ;)
Divya Spa

2 Ulrika:

Så häftigt! Inte dåligt! Men när ska du springa? Lite taggad blev du!

Svar: Absolut! Jag funderar på tjejmilen i NY, ska du mé?
Divya Spa

3 mittilivetochjag:

Jag hade SÅ gärna gjort det! :-) Fantastiskt ser det ut. Jag hoppas på 10,6 km den 14 juni. Har anmält mig till ett vildmarkslopp då. Jag blir galen om ryggen krånglar då.

Kram!

Svar: Jag håller tummarna att det skall gå bra! Kram
Divya Spa

4 Inger:

Kan tänka mig att du blir sugen på att åka tillbaka!
Så jäkla häftigt att du gjorde en sån resa. Sånt där som en annan har sett men tänkt att nej, en annan gång kanske... Kul!

Svar: Ja, ibland får man bara bestämma sig och köra! :)
Divya Spa

Kommentera här: