Workshop i Bollywood dans

 
I söndags var det ett härligt gäng som besökte Divya spa för en workshop i Bollywood dans. Linn, som är en vän genom bloggvärlden, var otroligt duktig. Jag är ganska säker på att de övriga deltagarna är benägna att instämma i detta :)
 
Ingen av deltagarna hade tidigare provat på denna härliga dans. Och ändå lyckades de få ihop en koreografi av Linn. De var imponerande duktiga! Häftigt!
 
 
 
Linn genomför uppvisningar och håller i workshops vid exempelvis möhippor, födelsedagsfester och avtackningar. Jag kan verkligen rekommendera henne. Hon är professionell, väl förberedd och rolig.
 

Kommentarer:

1 Lissen:

Åh, jag förstår att det måste ha varit inspirerande och mycket roligt. Blir lite avis på er som var där

Svar: Ja, det var mycket kul. Om du får chansen, testa det!!
Divya Spa

2 Linn:

Nu var jag ju bara tvungen att ge mig in i bloggvärlden igen :-) Tack för ditt jättefina omdöme! Om deltagarna hade ens hälften så kul som jag så är jag mer än nöjd.

Tack för att jag fick komma till er!

Kramar

Svar: Tack snälla för att du kom! Kram
Divya Spa

3 Camilla:

Åhå, vad kul att testa det, häftigt! Det skulle jag gärna göra vid tillfälle :D

Ja, alla verkar ha sina egna tankar och åsikter om det där med var man ska kommentera. Tur det inte finns något rätt eller fel :)

4 mittilivetochjag:

Åh, vad kul! Jag brukar läsa Linns blogg och tycker att hon är kanon.
<3

Svar: Jag håller mé! :)
Divya Spa

Kommentera här: