Yoga Session på Kulturverket

 
Terminen börjar närma sitt slut och Tina skall snart åka iväg på en långresa till bland annat norra Indien och Bali...nä då, jag är inte alls avundsjuk...vad är väl det jämfört med en underbar vinter i Svedala. Hur som helst, jag kommer sakna henne! Men, jag får se fram emot att hon kommer tillbaka till nästa termin full med inspiration och nya intryck.
 
På gårdagens pass pratade Tina om sanningen. Att vara sann mot sig själv och andra. Ur sanningen kommer allt det vackra.
 
Fina Martina är yoga-modellen för dagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 martina:

Den längst ner till höger...??? ;)

2 Linn:

Mmm, får yogainspiration av de här bilderna! Jag yogar mest hemma på egen hand, det jag verkligen kan sakna är visdomsorden och de kloka tankar som en yogalärare ofta delar med sig av. Jag kanske får skriva ner små tal till mig själv. Eller helt enkelt pallra mig iväg till en yogaklass :-)

3 Tina:

Fin sista bild...stretcha höger sidan av kroppen och vänster sida av linnet :)

4 mittilivetochjag:

Sann mot sig själv är klokt. Men svårt. Men det går framåt för mig. Jag är nästan framme men faller tillbaka med jämna mellanrum.
<3

5 Ulrika:

Imponerande!

Kommentera här: