Pappagrupp

 
Ja, farsor på stan har man ju hört talas om, men farsor i stallet kände jag inte till. Det är en grupp pappor som tar ridlektioner en gång i månaden på Harplinge ridklubb. Den här gången skulle de få prova på hästhoppning inför avslutningen nästa månad. Då är det hästhoppningstävling som gäller! Det får jag bara inte missa!
 
Tyvärr missade jag hoppningen den här gången. Martin sa att det började klockan 19 och i mitt stilla sinne gjorde jag upp ett eget schema. Jag trodde att det först skulle sadla hästarna och värma upp, så jag kom lagom till slutet...
 
Hur som helst, jag är imponerad av att de faktiskt provar på.
 
 
Martin och Skrållan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 mittilivetochjag:

Kul! Synd att du missade det bara.

Jag har ridit i hela min uppväxt och jobbat i två olika stall. Nu blev jag riktigt sugen igen! ;-)
Att jobba med hästar igen är en dröm. Men ack så dåligt betalt.

Kram!

Svar: Ja, det verkar vara ett riktigt slitgöra med väldigt liten lön.
Divya Spa

2 Martin:

Kul du kom upp och fotade även om det där med tid inte är din grej ;) Kommer du nästa gång så är det dags för Hopptävlingen med stort H - kommer vara jääättehöga hinder som vi susar över. Dessa fantastiska motiv i kombination med din skicklighet som fotograf kan göra att årets bild kommer att tas vid detta tillfälle - missa inte chansen! :)

Svar: hahaha, jag hoppas att jag inte missar detta tillfället!
Divya Spa

Kommentera här: