Inspirationsdag med Mark Levengood, Annika Sjöö..

...Stefan Einhorn, Karin Adelsköld, Jörgen Oom, Poul Perris och Ann Westin som konferencier. Ja, som du ser var det många föreläsare under en och samma dag.
Mark Levengood levererade, sedan tyckte jag att Annika Sjöö var bra och lättbegriplig, Jörgen Oom var väldigt intressant, Poul Perris gick mest runt och bara var mysig. Jag blev nog lite besviken på Stefan Einhorns föredrag, kanske för att jag hade förväntningar och jag tyckte han var lite frånvarande. Ann Westin, jag säger bara Ann Westin! Hon var fantastisk rolig och äkta och en ny bekantskap. Både jag och Gunita skulle vilja gå på en föreställning med bara henne. Så jäkla kul!
 
 
En välfylld goodiebag.
 
 
Jag passade på att köpa en tränings-dvd av Annika Sjöö, nu är kvällarna räddade...hehe
 
Här kommer några FANTASTISKA bilder...not...jag kan inte ta bilder med mobiltelefonen. Någon som har några bra tips?! Mark var helt klädd i guld, guldväst, guldslips, guldkavaj, guldbyxor och guldskor.
 
Det här var ändå de bra bilderna. Om ni har mycket fantasi kanske ni kan räkna ut vilka de är.
 
/Camia, Divya spa
 

Kommentarer:

1 Annika Sjöö:

Vad roligt att du gillade föreläsningen! Kör hårt med dvd:n! Kram

2 martina:

Kanske byta till en med ett äpple på baksidan ;-))

Kram
Miss Imom

Svar: Ha ha, nä du!
Divya Spa

3 Ulrika:

Härligt med en inspirationsdag! Sånt kan man leva länge på!

Svar: Ja, det är toppen!
Divya Spa

Kommentera här: