Fin present

Inspirationen har lyst med sin frånvaro den senaste tiden. Jag har haft för mycket att göra och jag känner mig trött. Jag känner att min gräns är betydligt lägre än för en "vanlig" person. Ibland känns det okej, ibland känns det väldigt frustrerande eftersom det även kan vara inplanerade saker som jag faktiskt tycker är kul.
Hur som helst, sambon har även hunnit bli ett år äldre och han fick den här fina teckningen. Nu skall den bara ramas in och hängas upp.
 
Trevlig Helg!
 
/Camia, Divya spa

Kommentarer:

1 åsa:

Men vilken underbart fin present - fantastiskt:)

Kram Åsa

2 Linn:

Klokt att lyssna på den gränsen. Den ser olika ut för oss alla... Fantastiskt vacker teckning. Att kalla den teckning känns nästan... fjuttigt. Ett litet konstverk!

3 minagladadagar:

Vilken fin tavla. Vem har målat den? Såklart blev han glad!
Kram!

Svar: Det är Pelles systerdotter som har målat den, hon är så duktig!
Divya Spa

4 Piccolacasa:

Så underbar present! Kan man beställa en av sitt hus tro?
kram och energi till dig!

Kommentera här: