Prinsessan Stéphanie av Monaco

Sitter här med ett ex av senaste numret av Svensk Damtidning. För herrans massa år sedan var jag Au Pair i Monaco, rättare sagt -90.

En natt när jag gick hem efter ett pub-besök såg jag hur Prinsessan Stéphanie hoppade över en mur från en fastighet.
Hon sprang sedan före mig och gömde sig bakom pelare längs med gatan. Med jämna mellanrum tittade hon efter mig, eller kanske det var en livvakt, men jag tycker det är mycket roligare om det var efter mig.
Hon trodde uppenbarligen att jag förföljde henne och hela situationen kändes märklig, eftersom hon förmodligen var "hög som ett hus" och för att hon inte var speciellt duktig på att gömma sig, om jag uttrycker det så. Det var inte läge att fråga efter autograf.

Efter några hundra meter vek hon av in till en annan gata och allt var lika tyst och tomt som tidigare. Som sagt, det här var på den tiden när det stod någonting om henne varje dag. Men enligt Svensk Damtidning verkar hon ha lugnat ner sig och må bra, kul!



/Camia, Divya spa

Kommentera här: