Det kom ett brev...

 
...man blir så glad när man kommer hem och det ligger och väntar ett brev till en. Så fort jag ser det, vet jag exakt vem det är ifrån. En vän jag fick när jag pluggade i England för si sådär ca 20 år sedan...och som ni ser går tiden även väldigt fort där.
 
Dawn är alltid så gullig och skickar med jättefina handgjorda julkort, men så är hon också utbildad bokbindare. Hon gör även jättefina smycken och de här pärlorna kommer jag nog använda mycket i jul. Tack snälla Dawn!
 
 
 
Visst är det något speciellt med snigelpost?!
 
 

Kommentarer:

1 Ingrid:

Märks att en är en Whoians, det första jag fick syn på var Doctor nr 6 :)

Svar: Hahaha, Dawn kan vara lite "nördig", i en positiv bemärkelse.
Divya Spa

2 Fullblodsekologen:

Wow, ett handskrivet brev!!! De verkar ju nästan utrotade vid detta laget:) Fint kort och vackra smycken. Ha en fin helg! Kram

Svar: Tack det samma! Kram
Divya Spa

3 Paulina Holmberg:

åh vad härligt :D

Svar: Ja, de är faktiskt jättekul och efter alla dessa år.
Divya Spa

4 Ulrika:

Så gulligt!

Svar: Ja, visst är det.
Divya Spa

5 Lissen:

Vad roligt att få en personlig hälsning. Ditt brev innehöll extra mycket finheter. vilken vän du har.

Ha en fin söndag. // Lissen

Svar: Ja, jag är så glad för det!
Divya Spa

6 Dawn:

Hi Camia.
Jag har använt Google Translate för detta, så förlåt den tvivelaktiga grammatik!
Trevligt att se en karl nörd-whovian spotting mitt spår av brödsmulor!
Hoppas ni alla har en spiffing jul, big timey-wimey kram; Dawn X

Svar: Dawn, never trust Google Translate :), you are talking about breadcrumbs (=brödsmulor). I also wish you "spiffing" xmas, love Camia
Divya Spa

7 Wera:

Härligt att få ett riktigt brev. Örhängena kommer att bli fina på dig.

Kommentera här: