Exuviance

När jag kom upp till Borås och träffade mamma var det första jag sa; -Vad fräsch du ser ut, vad har du gjort?! Samma dag hade hon varit och fått sin andra behandling AHA/PHA kur av Emilia. Mamma hade fått en helt annan lyster i huden och hon börjar ju trots allt närma sig de 70. 
Jag var ju tvungen att ringa till Divya för att passa på och ta en behandling, tyvärr var båda terapeuterna som utför de här behandlingarna sjuka. Således blev det inget för mig. Jag svängde dock förbi och köpte ett start-kit och en fotkräm. Perfekt med start-kit när man vill prova en ny serie.
Visst, det här inte helt naturligt hudvård, men den är framtagen av hudläkare och väl beprövad.
Start-kit ligger på 199:- och fotkrämen på 298:- 
 
Just nu har de en kampanj på Divya Spa.
 
.
 
/Camia, Divya spa
 

Kommentarer:

1 Queen of Kammebornia:

Vad härligt! Hoppas du har en fin helg :) Stor kram!

Kommentera här: