Om Ven...

Finns det nått ställe på jorden som jag älskar lite mer än Steninge där jag bor så är det Ven. Det är nått i luften på Ven som får mig att bli alldeles varm inombords. Det är nått lugn över ön som jag mår så bra av.
 
Häromdagen var vi där.
 
 
Vi hyrde cyklar och gav oss ut på äventyr, man får vara försiktig där finns branta backar...
 
Första stoppet blev nere vid campingen där vi dukade upp lite fika och satt och myste och tittade ut över havet.
 
Sen fortsatte vi. Vi plockade stenar...
 
 
tittade på hus som var till salu...
 
 
badade...
 
 
klättrade i träd...
 
 
cyklade på Kärleksstigen...
 
 
plockade ännu mer stenar..
 
 
Vilken underbar dag vi hade!
 
 
Martina

Kommentarer:

1 Ulrika:

Mysigt! Härliga bilder!

2 Camia:

Åh, vilken härlig dag ni verkar ha haft! Jag borde verkligen åka dit!

3 Queen of Kammebornia:

Jag håller med, Ven är magiskt! Ljuset och luften, det är speciellt :)

4 Linda-Mamma till Alfred:

Åh vad mysigt!!!Hihi ja det ser ut så i alla fall ur det perspektivet & vinkeln;)

5 Linn:

Vilket vackert hus, med teglet och den blåa dörren!

Kommentera här: